Politika spoločnosti
Základnou politikou spoločnosti Alfa IT, s.r.o. je spokojnosť zákazníkov dosiahnutá hlavne vysokou kvalitou ponúkaných služieb. Preto sa
väčšina cieľov odráža práve od tejto politiky.
Spoločnosť Alfa IT, s.r.o. vymedzuje svoje dlhodobé ciele v týchto základných bodoch
- upevňovať získané postavenie na trhu a ďalej rozširovať konkurenčne schopnú spoločnosť s veľkým podielom produktivity, flexibility a
kvality ponúkaných služieb,
- pomocou využitia najnovších poznatkov a technológií rozvíjať potenciál firmy,
- poskytovať zákazníkom lepšie služby a produkty s vyššou prevenciou problémov,
- zabezpečiť, aby požiadavky zákazníka boli pochopené všetkými pracovníkmi spoločnosti a boli súčasťou ich každodennej práce,
- stratégiu podriadiť najvyššiemu cieľu - dosiahnuť, aby naša činnosť pri príprave a realizácii všetkých druhov ponúkaných služieb
bola s minimálnym počtom reklamácií a nezhôd,
- trvalé dosahovanie vysokej úrovne kvality svojej činnosti a kvality ponúkaných služieb, ktoré budú plne uspokojovať požiadavky a
očakávania zákazníka, čo zaistí spoločnosti trvalú prosperitu,
- zaistiť vysokú úroveň informačnej bezpečnosti v oblasti ochrany osobných údajov svojich zamestnancov a obchodných partnerov,
- spoločnosť Alfa IT, s.r.o. sa týmto zaväzuje, že zaistí dostupnosť všetkých potrebných zdrojov pre vypracovanie, zavedenie a trvalý rozvoj
systému manažérstva informačnej bezpečnosti a systému manažérstva kvality. Vytvorí podmienky pre plnenie všetkých požiadaviek vyplývajúcich
z predpisov a dodržiavania platnej legislatívy.
"Zákazník je pre nás vždy najdôležitejšia osoba, či je prítomný osobne, telefonicky alebo poštou."
Vzťah k zákazníkom
- budovanie dlhodobých vzťahov založených na vzájomnej dôvere
- skvalitnenie poskytovaných služieb zákazníkom
"Zákazník nie je závislý na nás.   ...   My sme závislí na zákazníkovi."
Vzťah k zamestnancom
- vytvoriť kvalifikovaný, ústretový a priateľský kolektív ľudí
- motivovanie ku kvalitnejšiemu výkonu (odmeny, podnikové akcie)
- odmeňovanie na základe dobrých pracovných výsledkov
- zamestnanecké benefity
- možnosti vzdelávania v danej oblasti
"Zákazník nás nikdy nevyrušuje z práce, ale je jej zmyslom."
Vzťah k rozvoju spoločnosti
- zabezpečiť dobré postavenie na trhu
- získať ďalšie finančné zdroje (z predaja a poskytovania služieb)
- zabezpečiť dobré vzťahy s dodávateľskými firmami
Certifikát ISO
Naša spoločnosť používa
Systém manažérstva kvality v oblasti Návrhu, vývoja a implementácie komplexných softvérových riešení na základe požiadaviek
zákazníka a podpory prevádzky informačných systémov v súlade s požiadavkami normy ISO 9001:2015.
Systém manažérstva informačnej bezpečnosti v oblasti Návrhu, vývoja a implementácie komplexných softvérových riešení na
základe požiadaviek zákazníka a podpory prevádzky informačných systémov v súlade s požiadavkami normy ISO/IEC 27001:2013.
Ing. Eva Hrabovská
riaditeľ spoločnosti
9.1.2019